îţi analizăm afacerea cap-coadă; identificăm audieţe ţintă;
facem strucutra campaniilor în funcţie de buget şi obiective;
creăm aduri, introducem cuvinte cheie, configurăm audienţe;
dacă ai deja campanii, le preluăm din zbor şi facem transferul pas cu pas către o nouă structură, aşa cum o vedem noi;
dacă ai feed Merchant Center, gândim campanii pentru produse şi facem o eventuală segmentare împreună cu tine;
raportăm periodic costuri şi KPI-uri, discutăm cu tine cât vrei şi îţi explicăm ce facem în amănunt;
- dedicat clienţilor care au deja un cont de Google Ads activ şi doresc un 'second-opinion' al structurii contului -
îţi analizăm contul actual şi te liniştim (sau te neliniştim) în funcţie de situaţie;
îţi facem o listă cu ce este OK şi cu ce nu este OK în contul tău;
îţi arătăm unde pierzi oportunităţi sau unde ai costuri prea mari;
îţi spunem ce am putea face noi mai bine.
- dedicat atât clienţilor care au cât şi celor care nu au un cont Google Ads -
îţi analizăm site-ul, cuvintele cheie ţintă şi competiţia;
îţi facem o analiză a potenţialului de căutări şi a costului per click;
îţi spunem competitorii care au prezenţă pe Google Ads pe produsele şi/sau serviciile tale;